Friday, May 21, 2010

Contest UnguPurple Crazy

Contest Title : Contest UnguPurple Crazy
Dateline : 31 May 2010
Organise by : Nazz@purple  @ http://nazzcoco.blogspot.com/2010/04/contest-ungupurple-crazy.html



Gambar ni masa my wedding day. The photo so special sebab waktu tuh pengantin menggedik  bersama cousin-cousin tersayang... kira orang-orang kuat tuh, susun meja sampai kul 1 pagi, bersihkan meja tetamu, layan tetamu... paling best dorang pun terpaksa follow me menjadi "UnguPurple Crazy"... sporting beb. Bukan mereka sahaja, mak bapak dorang pun sporting menjadi "UnguPurple Crazy"... tak caya?? cuba tengok gambar kat bawah nih (sekadar selingan & bukti jer...). Tak ketinggalan juga aura "UnguPurple Crazy" tempias kat family sebelah hubby. BEST-BEST!! Gelombang "UnguPurple Crazy" gitu... 


- Family pengantin perempuan -

- Family pengantin lelaki -

Purle atau ungu adalah warna yang.... (tidak melebihi 30 patah perkataan)
... melambangkan luar biasa sebab dalam menghadapi masa depan orang yang gemarkan warna UNGU tidak pernah ragu-ragu, apa yang dikerjakan adalah yang terbaik. 


2 comments:

Nazz@Purple said...

Penyertaan diterima!Thanks sudi join..;)

Majlis yg sgt meriah dgn warne purple=)

Momma Mia said...

Hehe.. sangat meriah dgn gelombang purple gitu... thanks to all my family... makcik2... pokcik2... kazen2.. sdara dekat & jauh...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India